niedziela, 1 lipca 2012

First Match!

Uwaga uwaga....  I HAVE MY FIRST MATCH! WOOOOOOOOOHOOOOOOOO! <3

Rodzinka z okolic NY, a dokładniej Port Jefferson. Trójka dzieci - dziewczynka 10 lat, dziewczynka 6 lat , chłopiec 6 lat.Rzeczywiście rodzinki wskakują na profile w najbardziej nieoczekiwanych momentach! Ledwo co wstałam i otworzyłam oczy, przyczołgałam się jedynie do komputera, włączyłam maila a tu BUM. Chyba jeszcze troche nie ogarniam co się dzieje. No nic, to czekamy czy się odezwą :-). Napiszę później, bo teraz muszę zmykać na jazdy.

 EDIT:
Popiszę chwilę z tą rodzinką (o ile w ogóle się odezwą),jednak wiem, że raczej się nie zdecyduje. Wiek dzieci - super! Lokalizacja - również niczego sobie! ALE...Nie jestem nimi kompletnie zainteresowana. Dlaczego? Ich list nie przypadł mi w ogóle " do gustu". Kilka razy podkreślali w nim bardzo, ale to bardzo wyraźnie, że najważniejsze jest dla nich to żeby dom był czysty jak wrócą z pracy.  Niestety, wydaje mi się, że ta rodzinka nie bardzo wie, na czym polega program au pair... Chyba szukają sprzątaczki i pomocy domowej niżeli opiekunki do dzieci. Hmm... No ale cóż, popiszemy, zobaczymy. Nie spodobało mi się jeszcze to, że bardzo wyraźnie i niezbyt miło napisali to że nie życzą sobie żadnych moich znajomych ani członków rodziny " for any amount of time" bez ich pozwolenia. Okej, rozumiem, wszystko gra, mają rację... tylko mam co do tego mieszane uczucia, mogli by ująć to jakoś bardziej przyjaźnie, miło.... nie wiem czy rozumiecie o co mi chodzi ;-)

Jeszcze jedno. Zastanawiałam się czemu zainteresowali się akurat mną. Wydaje mi się, że to przez moje hobby. Ich córki są tancerkami a synek chodzi na gimnastykę, a ja właśnie w moim liście mocno podkreślałam to że trenuję taniec i że generalnie kocham sport :-) Fajnie byłoby mieć takie dzieciaczki pod opieką ( mam na myśli takie, które mają taką samą pasję jak ja).

To by było na tyle. Buziaki! :*

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. fajnie, fajnie, ale wątpię że ta rodzinka JEST DLA MNIE.:-)

      Usuń
  2. heheheheh ej Ty jesteś z Łodzi, no popatrz a ja sobie moją dwójkę nejlepszych przyjaciół wczoraj w łodzi odwiedzalam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. oo no proszę :-) trzeba było dać znać! :)

    OdpowiedzUsuń