sobota, 9 czerwca 2012

Interviev zdany, papiery złożone.

Juhu! Udało się, nie wiem jakim cudem, hahaha :) INTERVIEW ZDANY, 9/10 punktów. Było całkiem nieźle... poza jedną małą wpadką, odwaliłam taką głupotę, że aż wstyd się przyznać. :D

Co poza tym ? Na szczęście cała robota papierkowa już za mną, złożyłam już wszystkie potrzebne dokumenty. Być może w następnym tygodniu będę dosyłać jeszcze referencje. Dziś zabieram się powoli do kręcenia wideo.. o mamo, jak mi się nie chce ;< Akurat dziś będę miała do tego warunki bo mam pod opieką 3 letniego Marka, więc myślę że coś razem wykminimy hahaha :) Mam nadzieje, że skończę kręcić i obrabiać film do końca przyszłego tygodnia.

Chyba jakoś na dniach otworzą mi room z InterExchange. W APC chyba mi nie otworzą, bo nie mam prawka. A właśnie.. prawko. Kurde, muszę się w końcu z tym ogarnąć. :/

a tak spędzam czas w wakacje, czyli tak zwane opierdalactwo :





a , jeszcze coś . Kolega ostatnio wysłał mi bardzo ciekawą rzecz. chyba na prawdę mu się nudziło, hahaha :


  buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz